Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2018 15:35 - Активиране на кристалите
Автор: crystalart Категория: Изкуство   
Прочетен: 119 Коментари: 0 Гласове:
0



 Понякога кристалът може да бъде в спящо“ състояние и вие трябва да му подскажете за какво той ще се използва, например за лечение или за медитативни цели. Осъществяването на духовна връзка с вашия кристал помага, за неговото активирате, т.е. за събуждането на съзнанието му. Можете да активирате вашия кристал, като го държите в ръце и го търкаляте бързо напред – назад във вашите длани, също когато спите с него, взирайки се в него, чрез измиването му или просто, когато работите с него. Можете да събудите съзнанието му и чрез ритуал, осъществен с градински чай, сладка трева или тютюн, като изрично посочите намерението си за използването на кристала (например за лечение). Това събитие ще отбележипосвещаването на кристала и ще осъществи енергийна връзка между кристала и лицето, което ще го използва. Не забравяйте пълноценно да презаредите вашия кристал, след като сте го активирали.  

Преди да го активирате е добре да се представите на вашия нов кристал. Направете това с почит и уважение, точно както се представяте на друг човек, а може и да кажете една молитва, независимо дали ще е готова такава или ваша собствена. Например като получите новия кристал, първо го почистете, като го поставите върху плочка Селенит за около час, понякога и за повече. След като кристалът бъде почистен, му се представете, напр. кажете му нещо такова: „Здравей, казвам се Ана и искам да ти изкажа благодарността си за това, че идваш от толкова далеч при мен и за твоят избор да ме направиш твой приносител. Обещавам да се грижа за теб с любов, да те почиствам и презареждам редовно и да се отнасям към теб с най-голямо уважение. Моля, Божествената светлина на Господ, която блести в теб, да заблести и върху мен и дарбите, които Бог съхранява в теб, да ми помогнат и да бъдат споделени с мен. Така ние да станем истински близки приятели и колкото повече ме опознаваш, толкова повече да разбираш какви са моите нужди (т.е. физическо,  емоционално, умствено или духовно изцеление и пр.) и искам да знаеш, че съм изключително благодарен/на за това, че навлизаш в живота ми, за да ми помогнеш и да бъдеш с мен. Благодаря ти много, много ти благодаря.“

Това е само един пример за това, как да се представите на вашия нов кристал и колко е лесно да се запознаете с него. Просто бъдете много искрени, защото кристалът ще почувства, дали сте били истински искрени с него. Можете да използвате тази или подобна молитва, но най-важното е, да бъдете честни, искрени и да се отнесете уважително с вашия кристал. Ако направите това, със сигурност ще забележите видими резултати и подобряване във всеки аспект на вашият живот. Също така имайте предвид, че за някои кристали е необходимо повече време за опознаване. Колкото повече ви опознават, толкова повече те започват да ви чувстват и толкова по-ясно започват да четат мислите ви, и толкова повече те ще бъдат в унисон с вас и ще знаят как най-добре да ви помогнат.



Тагове:   кристали,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crystalart
Категория: Изкуство
Прочетен: 34462
Постинги: 24
Коментари: 4
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930